Oι τεχνολογικές εγκαταστάσεις της σύγχρονης  επιχείρησης,   βασίζονται πλέον σε κριτήρια  όπως,  η υψηλή και συνεχής  διαθεσιμότητα  και  η απόδοση της ροής των εργασιών. 
Στην κατεύθυνση αυτή το πρώτο βήμα είναι,  η αξιόπιστη υποστήριξη καθώς και  η τακτική και προγραμματισμένη συντήρηση του εξοπλισμού, τόσο σε επίπεδο λειτουργικών συστημάτων, όσο και σε επίπεδο εφαρμογών.
Στους  προγραμματισμένους ελέγχους, είναι αναγκαίο  να ελέγχεται  η λειτουργικότητα του εξοπλισμού, με άμεση αντικατάσταση των ελαττωματικών τμημάτων εφόσον κρίνεται σκόπιμο. 
Μετά από κάθε προγραμματισμένη προληπτική συντήρηση του μηχανογραφικού εξοπλισμού, η εταιρία έχει άμεση γραπτή ενημέρωση  για την κατάστασή του εξοπλισμού  έτσι ώστε έγκαιρα να προχωρήσει  στις αναγκαίες ενέργειες για την  βελτίωσή του. Επιπλέον όλες οι κλήσεις της επιχείρησης  για παροχή τεχνικής υποστήριξης, καταγράφονται από το HelpDesk της RayCom και παραδίδονται εγγράφως στην επιχείρηση.
Τα αιτήματα για υποστήριξη εξυπηρετούνται  είτε τηλεφωνικά είτε με απομακρυσμένη διαχείριση, είτε  με άμεση παρουσία μηχανικού στο χώρο της επιχείρησης. 
Στόχος μας η κάθε ενέργεια-δράση να γίνεται στον ιδανικό χρόνο για την επιχείρηση. Το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης της RayCom προσφέρει μια σειρά από εξειδικευμένες συμβάσεις  υποστήριξης  και συντήρησης σε ανταγωνιστικές τιμές, που καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες κάθε επιχείρησης.
 
Μια σειρά από τυποποιημένες συμβάσεις τεχνικής υποστήριξης είναι οι ακόλουθες:
 
  • 24ωρη σύμβαση Υποστήριξης όλες τις εργάσιμες ημέρες, τις Κυριακές τα Σάββατα και τις επίσημες Αργίες (365x7x24).
  • Σύμβαση  Υποστήριξης Software ( System & Application ).
  • Σύμβαση  Υποστήριξης Hardware.
  • Σύμβαση  Υποστήριξης Hardware και Software.
  • Σύμβαση Τηλεφωνικής Υποστήριξης.
  • Σύμβαση Υποστήριξης Φορολογικών Μηχανισμών.
  • Σύμβαση εκπαίδευσης  χρηστών / διαχειριστών για θέματα χρήσης και Διαχείρισης εξοπλισμού.
  • Σύμβαση Υποστήριξης VPN  και εφαρμογών IP
  • Σύμβαση προαγοράς ωρών δράσης Μηχανικού για αποδοτική και οικονομική χρήση της προσφερόμενης υποστήριξης.

 
 
 
 
 
 
 
 

 



Επικοινωνία

Λεωφόρος Βασιλίσσης Όλγας 104Α

546 43 Θεσσαλονίκη


T. (+030) 2310 816 166